Monday, April 14, 2008

42 lange kilometers

Ik zit nu weer thuis op de bank. Gisteren heeft de hele Nexus-vereniging deelgenomen aan de 28e Fortis Marathon te Rotterdam. Onder perfecte omstandigheden (10-12 graden en geen regen) hebben een mooi rondje door de stad kunnen lopen.
Harald heeft de Marathon in fantastische 3:16 gelopen. Tot 30km heb ik samen met Paul gelopen. De laatste 12km heeft iedereen dan voor zich in zijn eigen pijn doorleeft. Lekker diep gaan. In tegenstelling tot de bergen wordt je in het diepste punt door een sportieve menigte op de laatste klicks naar de finish gezongen! Heerlijk. Paul eindigde op 4:19 en ik op 4:09. Mooie eerste ervaring van een marathon. Vandaag wel behoorlijk strakke benen, maar stiekem ben ik al weer aan het kijken wanneer ik in het najaar weer zo gek kan doen ...
Hier nog wat fotos van de finish van Paul en Harald (van mij zijn blijkbaar geen fotos gemaakt, misschien ook beter zo).




















We hadden trouwens super verblijf in een appartement aan de Admiraliteitskade, direct zicht op de Erasmusbrug. Hier nog een paar fotos en een filmpje:



































No comments:

Post a Comment